PÅ'T IGEN

skrivet: 2010-11-16 ♥ 15:18:30
Idag börjar jag studera inför nästa ryskakurs, Ryska för nybörjare II som startar på torsdag. Första kursen (som ska räknas som lätt) var faktiskt väldigt svår. När jag öppnade mailet och fick se att jag hade fått VG (högsta betyg) på provet och kursen svimmade jag nästan. Jag var nämligen säker på att jag skulle bli underkänd. Så inför andra kursen måste jag vässa tyglarna (är det så man säger?) ännu ett snäpp för det kommer ju absolut inte att bli lättare.

, dator - check, pennor - check, block - check, seminariepapper - check, kaffekopp - check. Nu kör vi.




Kommentarer
Linda:

You go girl :) härligt att det går så bra. Jag minns ju hur uppgiven du var mellan varven. Och vem är inte det. Haha. Du är välkommen över anytime ;)

2010-11-16 ♥ 16:06:36
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal