PERSONLIG ASSISTENT SÖKES

skrivet: 2010-11-28 ♥ 17:34:55
Alltså, jag orkar inte längre. Jag har alldeles för mycket på gång just nu. Min hjärna exploderar säkert vilken sekund som helst. En personlig assistent hade varit toppen. Eller typ en bröllopsplanerare fast för allt liksom. Jag har blivit hemsk; varenda minut i mitt liv är planerad. Jag minns inte ens när jag bara satt ner och tog det lugnt sist. Faktum är nog att jag glömt bort hur man gör. Men jag får väl trösta mig med att det säkert blir lite mer ordning och reda efter jul. Jag har ju trots allt bara fyra veckor kvar att jobba. Varslet kom nog som en skänk från ovan. (Man säger så, va?)

Hursomhelst, julmarknaden gick bra idag. Jag fick på mig Niklas varma Helly Hansen-tröja och den värmde faktiskt mer än min tjocka vinterjacka. Kanske att man skulle investera i en sådan. Jag fryser ju faktiskt mer än sällan.



Nu ska jag jobba med min inlämningsuppgift till ryskan, kl. 18.30 blir det adventsfika och 19.00 börjar Gossip Girl och eftersom jag ändå sitter ner då ska jag passa på att fixa naglarna.

Kommentarer
karin:

jajjemän :)

2010-11-29 ♥ 08:30:51
blogg: http://avantgardefashion.blogg.se/
Emma Sandberg:

håll ut =)

2010-11-29 ♥ 12:18:34
blogg: http://xiexie.blogg.se/
Eleonore:

Hihi en personlig assistent skulle inte sitta fel ibland :D Men bara att hålla ut, snart är det jul :)

2010-12-02 ♥ 10:53:18
blogg: http://fikamed.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal