2010.10.10

skrivet: 2010-10-10 ♥ 10:38:22
Jag vaknade utvilad idag. Det var nog flera veckor sedan sist. Tråkigt nog är luften full av dimma så jag skjuter på powerwalken och stannar inne tills vidare. En hemuppgift ska bockas av, stykhögen ska avverkas och om jag har tur kan jag sätta igång med lite julpyssel i eftermiddag.

Tur att jag kom hem relativt tidigt igår. Vi var hos vänner och spelade Buzz och drack lite vin. När jag började somna till i soffan var det dock dags att gå hem igen. Höstnatten är mysig med dimma och dunkla gatlyktor. Vi tittade på stjärnorna från cykelvägen och jag fick med mig lite extra energi hem. Så innan jag somnade på min kudde plockade jag iordning på kläder och smycken som låg huller om buller. Hur ofta händer det halv ett?




Kommentarer
Pernilla:

Tack för grattiset till den fasta anställningen!!!

Det är såååååååååååååå skönt!!!



Vilken underbar röd kappa! Så himla snygg!!!!!

Letar också efter en röd höst/vinterkappa, har hittat en på Kappahl som jag ska åka o prova imorgon på lunchen... hittade den i Mjölby i lördags, men i fel storlek, men de hade den här hemma istan så de la undan den... hoppas att den passar!!!!

Ha en skön vecka!!

Kramis Pernilla

2010-10-10 ♥ 16:15:59
blogg: http://smulanpernilla.blogg.se/
Sly:

Du är utan tvekan den vackraste jag har sett!

2010-10-11 ♥ 05:04:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal