DIN HUDTERAPEUT

skrivet: 2010-10-24 ♥ 14:38:02
Jag går och vaxar benen hos en jättesöt tjej som heter Johanna Bergqvist och är auktoriserad hudterapeut. Hon har tidigare haft en liten salong i Sockerbruket men ska nu satsa stort och flytta in till centrum (Norra Torngatan närmare bestämt) och ha vanliga öppettider med både tidsbokning och drop-in.

Så om ni funderar på att göra ansiktsbehandlingar, vaxa någonting eller få lättare massage tycker jag absolut att ni ska gå till henne! Hon har bra priser (300 kronor för att vaxa halva benen!) och är jättetrevlig. Hemsida verkar tyvärr inte finnas men telefonnummer finns om ni söker på Din Hudterapeut (namnet på salongen som öppnar 1:a december) i Lidköping.

Att vaxa benen är förresten något av det bästa jag gjort. Min hårsäckar blir lätt inflammerade när det är kallt ute vilket resulterar i att jag inte kan raka benen utan att det blöder och svider. Så gissa om jag är alldeles salig nu när huden känns som silke!



Bilden har ingenting med Din Hudterapeut att göra och nej, jag är inte sponsrad.

Kommentarer
Emma:

Oj då hoppas du känner dig bättre... Söndagarna ska man ju njuta av!



Tack för tipset, henne ska jag komma ihåg nu när jag flyttar!

Kram!

2010-10-24 ♥ 19:32:52
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Anette:

sv: Nja, det finns några bilar som jag eventuellt kan låna, däribland min pappas bil. Han var snäll och kollade med sitt försäkringsbolag om jag fick köra den eftersom jag är under 25 (finns konstiga försäkringar) och det fick jag, bara att det är högre självrisk om det händer någonting. Men jag ska köra bil på fredag när jag åker till fjällen, så det ska bli kul :)



Oj, en bra tisdag hade jag, men jag har fullt sjå så jag vet knappt vad det är för veckodagar ibland, ska bli skönt med höstlov sen :) Hur går det med ryskan? Jag lärde mig ett långt ryskt ord häromdan, dromo-primej-tjatjel-nostej... eller nått sånt haha :) Kramis :D

2010-10-24 ♥ 21:58:52
blogg: http://ankarstav.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal