EN KVÄLL MED PETER JÖBACK

skrivet: 2010-10-20 ♥ 09:29:29
Jag har sovit alldeles för få timmar. Men vad gör man inte för sin mami? Peter Jöback är min mammas största idol och hon bokade biljetter till hans konsert i Vara konserthus för nästan fem månader sedan. Och igår var det äntligen dags.

Spelningen var fin och lite mer intim än vad det varit i Scandinavium där vi tidigare sett honom. Det var bara han och tre musiker på scenen och vi satt på rad tre, precis framför honom, cirka 5-6 meter ifrån. Han sjön blandade låtar från hela sin karriär och även andra fina låtar som Everybody Hurts av REM och The drugs don't work av The Verve.

Jag är ju inget direkt fan av Peter Jöback. Jag skulle till exempel inte boka biljetter på eget bevåg även om jag tycker att han är en bra sångare. Men jag måste erkänna att han är något alldeles extra. Han har fått halva Sveriges utstrålning och blivit begåvad med en röst som kan flytta berg. Men nästa gång kan vi väl åka på Linnros? Snälla mami. :)







Skivsignering efteråt. Jag passade på att fotografera till mamma. Synd bara att min kamera är så fruktansvärt usel!

Kommentarer
alexandra:

sv: Jag är hemma sjuk. ;_;



2010-10-20 ♥ 12:02:32
blogg: http://alexbloggis.blogg.se/
Camilla:

Underbara bilder!! Tack mitt hjärta för att jag fick dela en oförglömlig kväll ihop med dej. Peter är oslagbar på alla plan. Helt obeskrivligt fantastiskt proffesionellt. Hans utstrålning går rätt in i märgen..och vilken pipa. Detta lever jag länge på. Men ok..jag hänger på om Linnros närmar sej:) Kram mami.

2010-10-20 ♥ 15:53:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal