JAG VILL SOVA!

skrivet: 2010-10-04 ♥ 19:30:11
Först sitter man på jobbet och suckar och sedan hittar man sig vid köksbordet istället, med näsan i ryskaböckerna ...och suckar lite till. Men så fixar någon upp en tavellist i sovrummet som kunde dekoreras och så helt plötsligt är detta världens bästa dag. Jag blev superdupernöjd med resultatet (även om jag bara plockade ihop lite av det som fanns hemma). Egentligen ska jag ha en jättefin tavla här som jag beställt av mästerfotografen Linda men nu överväger jag att tänka om. Tror det blir finast så här. Tavlan passar i alla rum så den blir inget problem att hitta någon plats till. Jag får testa när jag får hem den helt enkelt.

Men hursomhelst, nu är vårt sovrum så mysigt. Vi gjorde klart väggen för tre timmar sedan och jag har velat gå och lägga mig sedan dess! Men nu är det ju i och för sig inte långt kvar. Och intalar jag mig att jag ska läsa en stund kan jag ju krypa ner under täcket redan nu...





PS. Det ser mycket finare ut i verkligheten! Väggen är inte alls så kall och mörk i tonen. Ska försöka ta en bild någon gång när jag har mer ljus från fönstren (och sängen är bäddad).

Kommentarer
Emma:

vad mysigt :)



Ja visst är hösten mysig, men inte mörkret tycker jag.... Sen vill jag ha min Jonas här i höst, men får vänta till dec då ska vi mysa massor med massa julpynt ;)



Ha en fin vecka! Kram

2010-10-04 ♥ 21:12:08
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal