LISBETH DAHL

skrivet: 2010-10-02 ♥ 07:56:00
Jag är helt kär i Lisbeth Dahls vackra sortiment. Allt från paraplyer och ljuslyktor till smycken och ramar. Så jag antar att ni kan gissa att hundralapparna bara flög iväg när jag hade tre timmars väntetid på flygplatsen i Köpenhamn och hittade en hel butik med bara Lisbeth Dahl?! Hade lätt kunnat köpt mer men att bära med sig prydnadssaker in i ett flygplan, ut ur ett flygplan och sedan hem är inte det mest smidiga. Mest glad är jag nog för den vackra smyckesställningen som jag hittade. Har pyntat den med massa örhängen idag och det blev jättefint!








Kommentarer
Deb:

Såg i någon tidning att det fanns grymt söta lisbeth dahl tofflor. kär direkt

2010-10-06 ♥ 00:03:23
blogg: http://theoutfitclub.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal