LITE NYTT

skrivet: 2010-10-09 ♥ 16:48:01
Gissa vem som har världens fullaste mage just nu? Jag har precis kommit hem från mami där vi åt en jättegod middag med kotletter, potatis, god sås, champinjoner och massa sallad och därefter chokladpudding och kaffe till efterrätt. Det var hur gott som helst och jag åt som en häst!

Innan lunchen blev det shopping på stan. Jag köpte en ny ögonkräm och mascara från Lancôme, en italiensk tvål som doftar jättegott och nytt morgonkaffe och fina servetter. Shoppingbegäret är härmed stillat och ikväll ska jag ha roligt utan plånboken. ;)






Kommentarer
Linda:

Synd att jag missade dig men härligt att du gjorde våran dagskassa ;) <3

2010-10-09 ♥ 20:39:18
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal