NÄSTA STJÄRNA?

skrivet: 2010-10-15 ♥ 11:16:41
Jag råkade hamna på ett You Tube-klipp igår med en kille som sjöng Rihannas Only Girl. Och tro det eller ej men killen var sjukt bra! Conor Maynard heter han och han har även spelat in fler covers på massa andra låtar. Jag har lagt in klippet med Only Girl (som han gör tillsammans med en kille som kallar sig för Anth) och ett klipp där han framför ett Bruno Mars-medley. Riktigt bra tycker jag. Han låter lite som en ung Mihai Traistariu fast inte riktigt så proffessionell - än i alla fall.




Kommentarer
zenab:

lyssnar på hnm varje dag , han e sjukt braaa !!!

2010-10-16 ♥ 18:12:20
blogg: http://zoobaa.blogg.se/
Anette:

Oj han var ju rätt grym faktiskt!



sv: precis. I december ska det vara snö. Det har varit jätte härligt väder i helgen, kallt som attan, men sol och höstfärger överallt!



Ja, men jag har ingen bil att köra och spela Oskar Linnros på högsta volym i :( jag skulle kunna hyra en dock hihi.



Kram!

2010-10-18 ♥ 16:07:06
blogg: http://ankarstav.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal