SEN MIDDAG

skrivet: 2010-10-08 ♥ 21:08:48
Jag och N har precis ätit middag. Jag lagade en hemmagjord pizza med tacoköttfärs, färska champinjoner, lök och tomater. Det blev jättegott! Jag kryddade lite med basilika och grillkrydda också och hade finkrossade tomater med basilikasmak i botten. Och eftersom det var en överraskning tände jag dessutom ALLA ljus i hela lägenheten och städade iordning och dukade fint på bordet. Tyckte att min boyfriend skulle få lite uppskattning efter allt han fixade med igår! Nu blir det filmmys i soffan.





Biten till vänster är min eftersom jag inte gillar ost. Så den "riktiga" pizzan är den till höger.

Kommentarer
EgoElin:

haha, mitt med! Även att jag inte ens har kille just nu, men det ska nästkommande fan veta. Om Michael vill ligga, så får han! ;)



Och det där såg för övrigt väldigt gott ut!

2010-10-09 ♥ 08:40:01
blogg: http://egoelin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal