TRERÄTTERS

skrivet: 2010-10-31 ♥ 10:52:04
Jag och N hade världens myskväll igår. Han lagade mat och jag dukade och tände varenda litet ljus jag kunde hitta. Jag städade till och med bort allt pyssel från köksbordet som har legat där i flera veckor. Sedan åt vi så mycket mat att vi höll på att spricka båda två. Kvällen avslutades med ett vinglas, vit choklad och en brittisk deckare på tv:n. Jag småskrattade åt den lantliga idyllen med huvudet strategiskt placerat på soffkudden.









Idag är det söndag och jag ska försöka bocka av lite punkter på inte-hunnit-göra-på-grund-av-alla-chockbesked-listan. Jag ska börja med dammsugaren och fortsätta med naglarna. Fem kilometerspromenaden är redan gjord. Spotify får hjälpa mig att hålla humöret uppe.

Kommentarer
Ulli:

Hej... mysig blogg jag slank in på...gogglade på vita ovala speglar och ploppade in här ;) och blev fast hihihi...

Såg ditt underbara porslin och är så nyfiken på bar du har köpt det...

Ha en fin helg/ Ulli

2010-11-06 ♥ 12:38:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal