TV-KVÄLL

skrivet: 2010-10-10 ♥ 20:43:09
Äntligen har Gossip Girl börjat igen. Jag älskar att fly in i deras värld av lyx, vackra kläder och saftiga intriger. Att jag själv låg i soffan och drack oboy i rutiga pyjamasbyxor med en minst sagt slarvig knut uppe på huvudet á la Lilla My spelar väl ingen roll? Det är ju ändå bara jag hemma. ;)



Förresten måste jag tillbaks till Paris snart! Jag blev så himla sugen nu när jag såg Blair och Serena springa omkring på de mysiga gatorna med varsin söt huvudbonad. Det blev så mycket spring till olika sevärdheter sist att vi glömde att njuta av den vackra staden (och regnet gjorde ju sitt också såklart) och dess mysiga caféer. Nästa gång packar jag finkläder och läppstift så vi kan umgås på riktigt.

Kommentarer
Anette:

Åh, har du varit i Paris, dit vill jag åka!!



sv: Ja, men jag undrar hur lång tid det tar, jag är otålig hihi :)



Ja gud ja, jag kommer nog äta rätt bra på mässan, men det kostar ju lite, så då kanske man håller sig lite i skinnet! Haha jag ska äta några praliner åt dig :)

2010-10-11 ♥ 22:24:51
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Vicky:

Den fjärde säsongen är så jävla bra! :)

2010-10-12 ♥ 22:05:59
blogg: http://zombieheart.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal