YOU TRY TO TAKE THE BEST OF ME GO AWAY

skrivet: 2010-10-08 ♥ 17:41:25
De flesta fredagarna brukar ju vara underbara men den här suger bannemej! Eller den sög till ungefär för en timma sedan och nu känns det lite bättre. Jag har varit så arg och sur och på så dåligt humör ända sedan förmiddagen. Jag var till och med sur när jag shoppade ett par jeansleggings på MQ! Och en tur till den största mataffären var väl kanske inte heller någon bra idé. Hur kan det finnas så många människor på en och samma ställe som ALLTID går ivägen?! Och för att inte tala om bilkön dit och hem för nej, jag är ingen trevlig bilist att ha bakom sig.

Vad skönt det var att få skriva av sig!

Nu är jag i alla fall äntligen hemma. Jag har tagit en dusch och bryggt lite kaffe och lyssnat på min party-spellista i någon timma och det har faktiskt fått mig på någorlunda bra humör igen. Och tur är väl det. Jag ska nämligen fixa ihop en överraskningsmiddag till N (och mig) när han kommer hem från jobbet halv nio. Men först ska jag börja på veckans hemuppgift till ryskan.




Kommentarer
Helena:

Tur att humöret blivit lite bättre, fredagar är ju annars så bra dag! Men hoppas du får en trevlig kväll och middag!



Om du vill vara med och vinna lite julkryddor så har jag en tävling på min blogg just nu!

Ha en fin helg! /Helena

2010-10-08 ♥ 18:13:08
blogg: http://matresan.blogg.se/
Ida we:

Detsamma yo!

2010-10-08 ♥ 19:16:59
blogg: http://idawe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal