2011.04.26

skrivet: 2011-04-26 ♥ 12:44:58
Jag har varit lite upptagen på annat håll denna förmiddag. Och nej, det var inget roligt, trevligt eller mysigt med mitt ärende men nu är det gjort och jag är hemma, safe and sound, och kan andas ut. Jag har precis petat i mig lite lunch, bokat tid hos min frisör (på måndag nästa vecka) och nu ska jag snart åka och hämta mami. Vi ska kolla lite på stan och jag är i desperat behov av en kaffe någonstans, take away eller inte spelar ingen roll, bara det hamnar i munnen!



PS. Ikväll tänkte jag publicera mina bästa joggingtips! Skulle gjort det igår egentligen men har inte hunnit klart med bilderna. :)

Kommentarer
ROCKANDHAIR:

så jävla härligt med vår/sommar! vad ska du göra med håret? :)



btw, vill du vara med och tävla i min blogg? man tävlar om två valfria hårfärger + blekning från shock :)

2011-04-26 ♥ 14:12:35
blogg: http://rockandhair.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal