FREDAGSFRUKOST

skrivet: 2011-04-01 ♥ 11:05:19
Äntligen fredag! Jag har ätit mysfrukost och druckit kaffe. Och nu sitter jag med min tenta. Vi skulle tydligen rätta den själva denna gången och det är ju verkligen ett jättebra sätt att lära sig på! Och nej, så många fel hade jag faktiskt inte. Men det roliga är att jag hade nästan alla rätt på det jag gissade mig igenom och desto mer fel på det jag trodde att jag kunde. :S



Hursomhelst, nu är det dags att sätta på sig skorna och bege sig till stan. Jag ska äta lunch med några gamla arbetskamrater. Vi har inte sett på superduperlänge så jag antar att det bli en hel del catching up. Sedan ska jag ta en sväng förbi gymmet och träna magen. Bra förmiddag helt enkelt! (Huvudvärken är nästan obefintlig idag!)

Kommentarer
Anette:

Åh mysigt med långfrukost! hade det jag med! :)



sv: (jättesegt svar jag vet) salstentor är faktiskt helt okej, jag tror jag gillar det snäppet bättre än hemtenta faktiskt haha. Jag har dock en hemtenta på den här kursen, ska vli intressant att skriva den! Gick det bra på tentan?



Ha en fin fredag i regnet! När kommer solen egentligen?!



Kramis

2011-04-01 ♥ 14:01:53
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Sandra Marinoni:

sv; jag med :D jag gillar inte heller att tjuvlyssna på bidragen innan de kommit ut, utan jag brukar se på "inför eurovision". i år har jag dock tjuvlyssnat på bosniens och italiens bidrag! kunde inte låta bli med tanke på att italien är tillbaaaaka och att bosnien representeras av dino merlin(!!!) hahah :D



ska se till att hälsa rom ;)

2011-04-01 ♥ 14:24:02
blogg: http://marinoni.blogg.se/
Gabriella:

SV: Åh tack! Lät som en härlig start på fredagen! Och bra att få rätta tentan själv, kan tänka mig att man lär sig på ett bra sätt då ja=) Hoppas huvudvärken inte besvärar dig mer. Ha en skön helg!

2011-04-01 ♥ 19:43:32
blogg: http://elephantzoul.blogg.se/
Travel and fashion:

mmm marmelad, det glömmer jag alltid bort:-)

2011-04-01 ♥ 20:29:25
blogg: http://travelandfashion.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal