HÖGSKOLEPROVET - CHECK

skrivet: 2011-04-02 ♥ 17:57:30
Jag är så himla trött. Men nu kan jag lämna högskoleprovet bakom mig. Victory! Och ja, jag kan avslöja att jag inte hade alla rätt men heller inte fel på allt. Mitt provvärde får jag inte förrän om en månad så i väntan på det ska jag söka högskoleprogram i hopp om att komma in på betyg (vilket jag faktiskt tror att jag fixar). Så no worries.



Så vad händer ikväll? Eftersom jag är dötrött i huvudet tänkte vi äta en god middag, dricka något glas vin och bara ta det lugnt. Och med tanke på att jag gick upp klockan sex imorses håller jag mig nog inte vaken så himla länge ikväll. Skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu. ;) Men jag piggnar säkert till efter lite mat. Så vi kanske hörs en gång till innan kvällen är slut.

Kommentarer
m3lind4:

Vart ska du i morgon?

2011-04-02 ♥ 20:31:25
blogg: http://m3lind4.bloggplatsen.se
anna:

hoppas du får ett bra värde :) jag skrev också provet igår, kändes helt okej!

2011-04-03 ♥ 09:55:00
blogg: http://aannnnaaaa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal