JEANSSHORTS

skrivet: 2011-04-08 ♥ 16:30:26
Här har vi fullt upp ska ni veta. Jag har nämligen försökt mig på att klippa till ett par shorts av min pojkväns gamla jeans och det blev rätt bra framifrån men desto ojämnare ibak. Jag tänkte att jag skulle klippa på måfå eftersom jag ville ha en sliten look men det kanske inte var världens bästa idé med tanke på att man inte ser likadan ut ifram som ibak. Men hursomhelst fungerar dem att användas till och från stranden och hemmavid. Så för en nybörjare blev det kanske inte så tokigt ändå.

PS. Den gulliga blusen jag har på mig kommer från 365 Sunshine och inhandlades på shoppingturen idag! Det kommer mer shoppingbilder lite senare!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal