LÅNG DAG

skrivet: 2011-04-01 ♥ 21:41:46
Jag har verkligen inte hunnit blogga förrän nu! Har haft fullt upp hela dagen. Först lunch med tre arbetskamrater på mitt gamla jobb. Det står tomt där nu och det var riktigt ledsamt att se faktiskt. En arbetsplats där jag tassat omkring i fyra år, druckit glögg på en bromsskiva, räknat gjutgods, smutsat ner mig, gått luciatåg och träffat massa roliga människor är nu alldeles svart, tyst och tom. Tråkigt! Men what to do.

Ikväll har det varit mys på hög nivå hemma hos oss. Jag har blivit rejält bortskämd inför högskoleprovet imorgon. Helt okej, säger jag. Men är jag taggad? Nja. Min plan är nog att skjuta från höften. Det brukar gå vägen så varför inte imorgon också? Den största frågan är dock om jag orkar gå upp klockan sex. Det var ju ett tag sedan...


Kommentarer
Robert Cayden (Caydens.blogg.se):

SVAR: Hihi jaa våfflor är alltid gott! :D Åt du de på Våffeldagen?



Kram! ;)

2011-04-02 ♥ 01:51:35
blogg: http://caydens.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal