TV-KVÄLL I SOFFAN

skrivet: 2011-04-11 ♥ 21:25:34
Jag hade ju totalt glömt att det var Project Runway på tv:n ikväll. Så jag fick ställa in pluggkvällen och sätta mig i soffan med en kopp kaffe istället. Och nu ser jag på CSI som faktiskt var rätt spännande för en gångs skull (när man har följt det sedan det började för elva år sedan blir avsnitten lite väl upprepande). Jag brukar inte sitta vid tv:n om kvällarna om det inte är något speciellt som jag ska se och jag hatar att bara zappa omkring men då och då unnar jag mig lite oplanerat tv-mys. Och just ikväll, dagen innan min inlämningsuppgift ska vara inlämnad, kändes det som ett perfekt tillfälle att vara soffpotatis.

Imorgon tar jag tag i livet igen; ringer samtal, ställer in tangentbordet till kyrilliska bokstäver, tvättar kläder och moppar golv. (Får försöka klämma in en fika där någonstans för det lät ju frukstansvärt långtråkigt!)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal