DAGENS PARFYM

skrivet: 2011-08-27 ♥ 17:23:43
I dag bär jag en ny parfym från Swarovski, ni vet med de vackra kristallerna som gnistrar mer än något annat? Det är deras första doftlansering och doften består bland annat av litchi, ros, vit tuberose och rosépeppar. Bland basnoterna finner vi benzoin, vit mysk och amber. Aura, som den heter, beskrivs som både blommig och fruktig men jag skulle nog säga att den är mer sensuell och vuxen. Hursomhelst är det nog ändå flaskan som drar till sig mest uppmärksamhet här - på toppen av locket sitter en stor swarovskikristall som förmodligen passar in fint i alla tjejers doftgarderob.

Kommentarer
elinspictures:

Photoelins.blogg.se är tillbaka!

23 dagar sedan senaste uppdateringen. Nu är jag tillbaka med en ny, fräsch design, nytt tänkande och en galet stor blogglust!

Läs mer på min blogg :) Kram!

2011-08-27 ♥ 17:48:53
blogg: http://photoelins.blogg.se/
Elaine:

Skulle gärna ha den, parfymgalen som jag är! :)

2011-08-28 ♥ 11:49:27
blogg: http://mademoiselleelaine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal