AND NOW IT'S OVER

skrivet: 2011-12-08 ♥ 21:30:45
Åh nu äntligen är tentan gjord! Det här har verkligen hängt över mig ett tag nu. Ni vet, faktumet att jag har en tenta men inte kan läsa på eftersom jag ska få en random text och sedan sammanfatta den. Sådant är så jobbigt! Men nu är det i alla fall klart och allt gick bra så nu kan jag pusta ut. Konstseminariet gick bra, det med förresten. Tur att man kan välja när man vill hoppa in i diskussionen. ;)

Nu har jag gjort mig en smörgås och ett glas oboy och tänkte greja lite med datorn en stund. Sedan ska jag lägga mig och läsa ur Idioten. Den blir bättre och bättre för varje sida. Man kan knappt sluta när man väl börjat ibland!


Kommentarer
Jane:

Ohh vad skönt.. Man kan riktigt känna hur du pustar ut!! Det är en härlig känsla när sådan är överstökat!! :-)

2011-12-09 ♥ 08:57:04
blogg: http://janearen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal