?

skrivet: 2011-12-08 ♥ 10:42:25

Hjälp. Så här ser det ut i min hjärna just nu. Massa namn på konstnärer, författare, poeter och kompositörer, namn på olika ismer och tidsepoker och namn på dikter, teatrar och balettsällskap men den stora frågan är fortfarande - har jag ens förstått något av det jag läst? Herregud. Vi får väl se ikväll på seminariet... Och till råga på det har jag ryskatenta idag klockan 17.00. Jag har inte nämnt den här på bloggen, dels för att jag inte hunnit och dels för att jag förträngt den. Vi ska nämligen få en hemlig text när det börjar och sedan sammanfatta den skriftligt och sedan diskutera den. Så egentligen kan jag ju inte förbereda så mycket. Men det känns ändå slappt... ÅH, vad jag önskar att denna dagen var slut. Blääääää.

Kommentarer
Jane:

Var positiv och gör så gott du kan så ska du se att det går vägen :-) Lycka till

2011-12-08 ♥ 10:44:39
blogg: http://janearen.blogg.se/
Sandra Marinoni:

det kommer gå bra!!



ganska roligt att jag hade redovisning av det ryska avantgardet idag, haha!

2011-12-08 ♥ 21:06:34
blogg: http://marinoni.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal