LET IT SNOW

skrivet: 2011-12-05 ♥ 21:14:16
Jag är så saligt glad just nu. Det snöar! Marken är vit och gatlyktorna lyser upp de söta flingorna. Den här kvällen kunde nog inte slutat bättre. Jag har nämligen haft mami här också. Vi har ätit smörgåsar med varm choklad vid köksbordet och tittat på tv i soffan. Nu sitter jag ensam i köket för att snart sminka av mig och hoppa ner i sängen. Jag är galet trött och lässugen. Så det blir en tidig kväll idag igen. Men vad gör det? Kanske vaknar jag tidigt imorgon till ett vackert vinterlandskap!


Kommentarer
Jane:

Ohhhh vad avundsjuk jag blir.. Snön har inte hittat hit ännu!!!

2011-12-05 ♥ 22:37:57
blogg: http://janearen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal