ORDENTLIG RENGÖRING

skrivet: 2011-12-18 ♥ 19:44:12
Idag har jag haft lite städmani. Jag har inte direkt tid egentligen men en sak var riktigt akut - rengöring av sminkborstar. Jag har gått och tänkt på det jättelänge men inte fått tummen ur men idag passade det perfekt eftersom det går ganska fort. Så nu är mina borstar rena och mjuka igen!

Jag har gjort en liten guide till er som inte riktigt vet hur man går tillväga här nedanför! Det finns givetvis specialrengöring till vissa borstar men jag tycker att schampo och balsam fungerar minst lika bra. Däremot ska ni vara försiktiga med syntetborstar! Ibland kan det vara bättre att köpa en ny än att försöka tvätta dem.


Kommentarer
Helena:

tack söta du

2011-12-18 ♥ 20:12:05
blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal