PÅ SPRÅNG

skrivet: 2011-12-27 ♥ 14:50:40
Idag har jag varit på språng nästan hela tiden. Först var det tvättstugan, sedan var jag och mami lite på stan och efter det fikade jag med fina sis och bro och nu har jag precis varit och köpt ett nytt köksbord med sex tillhörande stolar på EM Möbler. De hade extrapris på en fin matgrupp och eftersom jag ska få gäster på nyårsafton vore det trevligt med ett bord där alla får plats. Det enda problemet är att bordet förmodligen inte hinner komma hit denna veckan men det är väl skitsamma i så fall. Jag har ju det resten av livet därefter. Snyggt var det i alla fall!


Nu ska jag sätta mig i soffan med kurslitteratur och mina nya dunsockar. Eller så vilar jag en stund istället, haha.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal