TACK FÖR DENNA HELGEN, DITT AS

skrivet: 2011-12-10 ♥ 21:13:26
Jag och boyfriend ligger i varsin soffa. Det hände lite grejer igårnatt som resulterade i alldeles för lite sömn och besök på akutmottagning och röntgenavdelning idag. Som tur är var det inga allvarliga skador men nog så jobbigt för oss som drabbats. Ikväll har jag mest legat i soffan och yrat av trötthet vilket egentligen inte alls var tanken. Jag skulle läsa kurslitteratur som hejsan och skaffa mig lite bra framförhållning men det har inte riktigt gått att koncentrera sig överhuvudtaget. Vi får se hur det blir imorgon. Hursomhelst är jag jättestolt över att vara förlovad med världens bäste kille som vågar gripa in när ett slagsmål är på gång att starta. Du är bäst. ♥

Nu ska vi gå över till en vän och titta på El Clasico-matchen på canal+. Jag ser så där lagom sliten och trött ut men vad gör det? Om det är sviterna efter att ha legat vaken för att se till att pojkvännen inte slutar andas i sömnen får det väl vara så då. Och hala Madrid!


Kommentarer
Emma:

Men fy vad tråkgit att läsa om din pojkvän, men bra att det finns sådan människor som vågar gå i mellan ett slagsmål!

Hoppas det blir bättre och att du får sova lite mera ikväll :)

2011-12-10 ♥ 23:52:47
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal