DEKORERA MED BÖCKER

skrivet: 2011-02-20 ♥ 16:44:49
Jag tycker att böcker är så fina! Om jag var rik skulle jag ha ett stort rum fullt med böcker från golv till tak och en sådan där rolig stege som man kan rulla längs bokhyllorna. Men tills dess nöjer jag mig med två vanliga bokhyllor i vardagsrummet. Däremot tycker jag att det är väldigt fint att dekorera med något så enkelt som pocketböcker. Och helst med sådana jag inte börjat läsa ännu så att de ska locka ännu mer och bytas ut allteftersom.



Just idag hade jag bara två olästa böcker så jag fick fylla ut med Kafkas Processen längst upp. Resten av mina pocketböcker är på lån hemma hos bokmalen mormor.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal