skrivet: 2011-02-14 ♥ 09:02:58
God morgon alla hjärtan! Jag har precis ätit frukost och piggat upp mig med lite kaffe, volymbehandlat håret och klätt på mig (ja, allt på en gång). Om en timma ska jag nämligen sätta mig på ett tåg och resa söderut i landet. Men no worries, jag kommer hem imorgon igen och har tidsinställt två inlägg idag och ett imorgon till er! Dessutom ska jag försöka mobilblogga någon gång under dagen också - om möjligheten finns. Någon dag kanske jag talar om vart jag åkte och var jag gjorde denna dag men tills vidare håller jag det kapitlet hemligt.

Men jag ville ändå passa på att önska alla er en fantastiskt fin alla hjärtans dag! Och ni som inte har någon pojk- eller flickvän att fira, skäm bort er själva eller en vän med en god fika eller något annat mysigt! Och se till att kramas lite extra mycket idag! Den här dagen är visserligen, till stor del, till för handeln men kärlek handlar faktiskt inte om presenter och konsumtion - det kan visas och förmedlas på så många andra sätt! ♥


Kommentarer
Anonym:

Tack, du har en väldigt fin blogg se med:)

2011-02-14 ♥ 11:07:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal