ONEPIECE & MELLO

skrivet: 2011-02-19 ♥ 19:46:49
Gissa om vi har jobbat hårt idag! Niklas har målat lite och gjort lite killgrejer (tunga lyft och sådant ni vet) och jag har fixat iordning all oreda på vårt kontor och gjort jättefint därinne. Sedan städade jag i hallen och började så smått i sovrummet men vips så var klockan sent och jag fick hoppa in i duschen och ställa mig i köket med middagen.

Så nu har vi ätit tacos och vilat lite i soffan en stund (absolut välförtjänt!) och tänkte titta på Melodifestivalen och äta hemmagjord chokladmousse. Imorgon blir det ännu mer städning så vi får passa på att unna oss nu på kvällen!


Kommentarer
Cicca:

Söt blogg! :)

2011-02-20 ♥ 00:10:10
blogg: http://cicca.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal