2011.02.23

skrivet: 2011-02-23 ♥ 12:40:13
Vilket strålande väder vi har idag! Och jag är på strålande humör (bortsett från huvudvärken som aldrig ger sig) och har precis ätit lite fruktlunch här vid köksbordet. Jag har en rätt så fullspäckad dag idag och har nu avverkat första halvan med träning, hundpromenad, dusch och mat. Det känns skönt!

Nu tänkte jag köra en sväng med dammsugaren och diska den lilla disken jag smutsat ned under morgonen. Sedan blir det till att byta om och skynda sig till frisören. Jag har inte varit och klippt mig på två månader och nu är mitt hår supertovigt i topparna så det ska bli hur skönt som helst att få bort det slitna! Ska även lägga lite färg i min utväxt som blivit lite väl markant. Håret känns ju över lag väldigt dassigt just nu tycker jag men så är det ju med allt denna perioden. Alla kläder är fula, håret är fult, ansiktet är blekt och man bara längtar tills man kan slänga av sig jackan och sola näsan i det fina vårvädret! Men idag råder vi bot på längtan med två timmars frisörlyx. Det borde göra tricket.


Kommentarer
Sandra Marinoni:

sv; haha, förstår det :D dom är SÅ snygga!

2011-02-23 ♥ 15:17:42
blogg: http://marinoni.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal