SNART FREDAG

skrivet: 2011-02-24 ♥ 21:00:58
Har alla en mysig torsdagskväll? Ena halvan av mig slänger en mjukiskossa fram och tillbaka och den andra halvan försöker titta på Sveriges värsta bilförare. Man blir ju mörkrädd av hur en del kör bil. Fast själva programmet är ju väldigt underhållande (förutom att jag inte riktigt tål Adam Alsing) men det är inte lika roligt att möta på en sådan bilförare i verkligheten tänker jag. Hihi.



Så vad händer imorgon? Efter morgonrutin och lite ryska sticker jag till gymmet och kör järnet. Och när jag kommit hem, duschat och fixat iordning mig tänker jag att jag borde ut i civilisationen lite grann. (Hemmapluggdagar med vovvsen är mysigt men emellanåt måste man ju faktiskt byta miljö.) Så eventuellt kollar jag in bokrean, tar en snabbfika och handlar hem lite kvällslyx i mataffären. Om jag nu är på humör vill säga. Men det får vi väl hoppas.


Kommentarer
anna:

sv: jo 1-1 var väl ok för real men de borde ju slagit lyon egentligen. men det här fixar de säkert.

2011-02-25 ♥ 09:09:00
blogg: http://addspirit.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal