2011.01.24

skrivet: 2011-01-24 ♥ 15:49:16
Denna måndagen har verkligen varit skit. Ni vet, då allt är tråkigt och man känner sig så där sjukt ful och tjock och äcklig. Typ. Och det blev inte bättre av att jag åkte till gymmet för där var det hur mycket folk som helst och jag kände mig allmänt utstirrad. Så när jag äntligen kom ut därifrån någon timma senare gick jag hem till mamma (och mötte en söt katt på vägen, därav bilden i inlägget under, glömde kommentera det) och åt lunch och fikade lite. Sedan kände jag mig faktiskt bättre till mods. Vi bestämde nämligen att vi ska ha myskväll idag och sedan ska jag sova över hos henne. Så nu har jag packat min weekendbag med lite småsaker. Men innan jag åker dit ska jag göra ett litet stopp på stan bara. Har ett viktigt ärende att uträtta där...

Bild uteblir på grund av allmän skitdag.

Kommentarer
Siolia:

Hoppas du får en bättre dag i morgon då <3

2011-01-24 ♥ 16:02:58
blogg: http://siolia.se
Monica Lange Gunnarsson:

Ibland har man dagar då man är fet, ful, finnig med stora fötter men om man inte hade det så skulle man inte uppskatta dom bra dagarna :)

2011-01-24 ♥ 20:59:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal