2011.01.31

skrivet: 2011-01-31 ♥ 13:15:07
Hej hopp. Idag sysslar jag med måndagsbestyr. Imorses satte jag igång med ryskan på allvar men blev rastlös ganska fort så vid tio hoppade jag in på gymmet och stannade där i 75 minuter. När jag kom hem satte jag igång med att slipa soffbordet eftersom jag ändå skulle duscha, iklädd mina snygga arbetsbyxor of course. Det blev riktigt bra och direkt efteråt passade jag på att måla bordsskivan som sitter under den översta skivan. Nu har jag ju bara grundat men det ser lovande ut!







PS.
Så här brukar det gå när jag tar mig an någonting. Men det läker nog snart.

Kommentarer
Tess:

Haha, ja ingen ovanligt att höra :D Duktig du är som är så kreativ :)

2011-01-31 ♥ 22:04:26
blogg: http://theresakesson.blogg.se/
Karolin:

Jag är också inne i en fixar period, har mest skarapt bort gammal färg från stolar i helgen. Imorgon hoppas jag att jag hinner med att sandpappra lite för att sedan dra på ett nytt lager färg :)

2011-02-01 ♥ 00:00:31
blogg: http://cutethoughts.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal