BÄSTA MORGONEN

skrivet: 2011-01-08 ♥ 12:08:25
God morgon! Eftersom pokern gick åt helvete igår och jag var allmänt uttråkad gick vi hem tidigt. Så imorses drog jag på mig tränigskläderna och stack till gymmet och tränade i lite mer än en timma. Jag har inte hunnit åka dit på hela denna veckan så det var verkligen på tiden. Man känner direkt när kroppen har börjat slappa till sig. Idag orkade jag knappt springa en kvart på löpbandet utan att bli genomsvett! Men nu så ska jag träna upp mig igen.

På vägen hem köpte jag med mig frukost till mig och N. Jag är egentligen ingen frukostmänniska men när klockan blivit 10-11 brukar jag vara vrålhungrig så nu har jag proppat i mig två smörgåsar med tomater och gurka på och ett ägg. Supermumsigt!



Titta vilka söta salamiskivor jag köpte till Niklas i charken!





Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan är det dags att städa ut julen. Det är alltid lite vemodigt i början men sedan är det faktiskt skönt när allt är borta. Och då ska jag fira med att tända mina nya doftljus.

Kommentarer
Emma:

Jag såg dig igår igen Sara och vågae inte säga hej! hehe... Eller jag reagerade så sent på att de var du och när jag kom på det var du en bit bort. De var på Åhlens husets parkering ni kom från åhlens huset och vi skulle gå in :) Jag lovar ser jag dig nästa gågn då ska jag banne mig säga hej :)



Hoppas du får en fin lördag!

Kramkram!

2011-01-08 ♥ 14:19:10
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal