ДОБРОЕ УТРО

skrivet: 2011-01-27 ♥ 08:06:18
...eller God morgon som vi säger i Sverige. Jag slog upp ögonen för en timma sedan. Nu sitter jag med en kopp Mareld (grönt te) och har precis mumsat i mig en hembakad tekaka med tomatskivor på. Ibland är det inte dumt att ha svärmor några hus bort. ;) Klockan nio ska jag vara på gymmet och träna Easy-Line och sedan ska jag hem till tvättstugan. Så nu har jag passat på att få lite mat i magen och snart ska jag byta om och gå ut till bilen. När jag har startat första tvättmaskinen ska jag sätta igång med ett litet projekt. So stay tuned!


Kommentarer
Amanda Rieem:

Va roligt att du kikar in och säger vad du tycker! :D



KRAM KRAM raring!

2011-01-27 ♥ 11:04:49
blogg: http://amandarieem.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal