MYSSHOPPING

skrivet: 2011-01-26 ♥ 14:18:48
Nu när jag inte arbetar längre blir det ju en hel del hemmamys. Och när jag är hemma har jag alltid mjukiskläder på mig. Dels för att det fastnar hundhår på kläderna så lätt men också för att det är bekvämt och skönt. Och nu menar jag alltså inte gamla fläckiga/pösiga Stadiumbyxor med en hålig t-shirt till utan söta och fina mjukiskläder. På kvällarna brukar jag hoppa i OnePiecen men om dagarna känns det bättre att byta om till något mer det-här-skulle-jag-kunna-ta-emot-gäster-i.

Hursomhelst, idag köpte jag ett par jättesöta pyjamasshorts på Kappahl som man kan tassa omkring i hemma när man fixar iordning sig eller bara läser en bok i soffan. Jag hittade även en jätteskön hoodie på Gina Tricot som passade till. Den är lagom tjock så man inte blir varm inomhus och blir även perfekt att använda när jag joggar utomhus om några månader.

Vad brukar ni ha på er när ni hemmamyser?




Kommentarer
Isabelle:

Sv: Ja, vi hade verkligen jättekul :)

2011-01-26 ♥ 15:04:16
blogg: http://honkallasbella.blogg.se/
amanda:

sv. tack så jätte mycket!!

2011-01-26 ♥ 15:35:08
blogg: http://alittleworld.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal