TV-KVÄLL

skrivet: 2011-01-31 ♥ 19:52:38
Ikväll försöker jag mig på det där med att sitta stilla i soffan. Det går så där men jag försöker verkligen. Det är nämligen världens tv-kväll! Först såg jag på The Big Bang Theory och direkt efter det började en dokumentär om vithajen på tvåan och nu är det Vetenskapens Värld klockan åtta. Jag älskar faktaprogram. Enda nackdelen är ju att man måste sitta stilla och koncentrera sig. Det går liksom inte att fingra med annat samtidigt. Där har ni mitt problem. Men som sagt, jag försöker i alla fall.




Kommentarer
Malin:

så lite :) kramis

2011-02-01 ♥ 14:16:28
blogg: http://chickity.blogg.se/
Jual Rumah di Jakarta:

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Grosir Baju Murah:

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Jual Laptop:



Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal