2011.07.07

skrivet: 2011-07-07 ♥ 09:54:03
God morgon bloggen. Jag har sovit så jäkla skönt inatt (för en gångs skull!) och imorses vaknade jag egentligen klockan åtta men lyckades somna om i ungefär en timma till och nu känner jag mig både pigg och utvilad. Vi har precis ätit frukost och jag sitter här med sista kaffeslatten och funderar lite över dagen. Jag behöver ett nytt projekt att ägna mig åt innan rastlösheten äter upp mig inifrån! Så i eftermiddag tänkte jag ägna mig åt lite bildredigering och en eventuell långpromenad. Men först står lunch med girlsen på schemat.




Kommentarer
Kikan:

Härliga frukostbilder. Kram Kikan

2011-07-07 ♥ 10:27:08
blogg: http://hemmahoskikan.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal