2011.07.08

skrivet: 2011-07-08 ♥ 20:53:56
Hej mina fina. Jag har haft en riktig slappardag med min pojkvän. Gått lite på stan, ätit glass (min nya favvis är Magnum Ghana, så jäkla god!), sovit i soffan, ätit middag och sett på film typ. Det är så fruktansvärt kvavt ute att man knappt orkar röra sig för tillfället. Ett åskväder vore inte helt fel men det är sällan det riktigt laddar ur över vår stad.

Hursomhelst så börjar jag bli trött nu. Har stökat omkring en hel del den senaste timman. Vi ska nämligen iväg tidigt imorgon bitti och jag gillar inte när det är stökigt hemma när man åker bort så nu är allt iordning igen och jag kan pusta ut. Nu är det bara det sista som ska fixas imorgon innan vi sticker. Vart vi ska får ni veta imorgon! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min nya bok. God natt. ♥


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal