DAGENS FRÅGA

skrivet: 2011-07-08 ♥ 09:37:28
Hej! Jag har läst din blogg i några månader nu och gillar den verkligen! Däremot blir jag lite fundersam efter en del inlägg, är det så att ni har en hund eller två? Ibland skriver du på ett sätt som får en att tro att ni bara har Collin men ibland dyker det upp något inlägg som tyder på att ni även har en varghybrid. Snälla berätta mer! /Marléne

Tack för din jättefina kommentar! Jag ska försöka förklara varför jag skriver mer om Colin än om Attila så gott jag kan;

Jag och min pojkvän har två hundar men vi har inte köpt dem tillsammans utan "äger" varsin. Min hund heter Colin och Niklas hund heter Attila (varghybriden) MEN vi är naturligtvis en och samma familj och jag anser Attila som min och Niklas Colin som sin.

Anledningen till att jag skriver mest om Colin beror på att Attila inte är hemma så ofta. Han kan nämligen inte vara ensam i lägenheten vilket gör att jag inte kan gå utanför dörren om jag är ensam hemma med hundarna. Så när min pojkvän är på jobbet brukar Attila vara hos sin farmor. Och jag bloggar mest när jag är ensam hemma vilket leder till att jag skriver en hel del om Colin och våra promenader. Jag kan nämligen inte gå ut med Attila heller för han är alldeles för stark för mig (nackdelen med en varghybrid).

Summering: Vi är fyra i familjen och alla är lika viktiga och älskade! ♥

Hoppas att jag har förklarat så ni förstår. :)



Kommentarer
marlis:

Tack för svaret! :)

2011-07-08 ♥ 12:45:42
blogg: http://marlis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal