HUR FÅR MAN LÄPPSTIFTET ATT SITTA ORDENTLIGT?

skrivet: 2011-07-23 ♥ 16:40:37
Läppstift med mycket färg är ursnyggt. Men efter några timmar kan det lätt flyta utanför läppkonturen eller tappa färg. Här kommer några enkla tips till hur man bär sig åt för att få läppstiftet att sitta riktigt ordentligt i flera timmar. Ja, självklart får man bättra efter mat och dryck och kanske även oftare än så beroende på kvaliteten på läppstiftet men följer man stegen behöver man inte oroa sig för olyckor, trust me!



Tips på bra läppkonturpenna:
Lancômes sitter som berget. Ordentligt makeupremover bör dock införskaffas eftersom den kan vara lite svår att få bort annars.


Kommentarer
marlis:

I morgon är det dags för min läppstiftsdebut. Som tur var hade jag lagt detta inlägg på minnet, jag visste att jag skulle behöva tipsen någon dag!

2011-12-02 ♥ 21:29:01
blogg: http://marlis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal