MOBILBLOGG - Nu är snart sista jobbrasten ...

skrivet: 2011-07-21 ♥ 19:59:46

img_0350 (MMS)

MOBILBLOGG - Nu är snart sista jobbrasten slut och om två timmar får jag cykla hemåt. Det går lite segt idag eftersom vi inte har så mycket att göra men det har ju sina fördelar det med. När jag kommer hem ska jag varva ner en stund vid tv:n och försöka gå och lägga mig tidigt. Jag vill nämligen hinna med en morgonpromenad innan det börjar regna allt för mycket. Men vi får väl se. Jag brukar vara väääldigt trött efter ett kvällspass. Hörs imorgon. :)


Kommentarer
Linda:

Fortsätt simma, fortsätt simma ;)

Och wiie för fika i det vita hemma. I'm so with you, gällande kvällsdrivandet. Haha.



<3

2011-07-21 ♥ 20:37:25
blogg: http://fantastiskera.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal