2011.06.26

skrivet: 2011-06-26 ♥ 21:46:43
Äntligen är sommarvärmen tillbaks! Jag har haft en så underbar dag efter jag hade sovit klart efter nattpasset på jobbet. Först vaknade jag till på balkongen med en bra bok och efter en sval dusch och en promenad stack vi iväg till en solig uteservering och käkade pizza. Så jäkla mysigt! (Parentes: jag vet inte varför men när man har jobbat natt finns det liksom ingen botten i magen, man vill bara äta och äta.) Vi satt där en stund och kikade på sparvarna som gärna smakade på pizzasallad och kantbitar innan vi åkte hem och gick en promenad med hundarna. Halvvägs på promenaden hittade vi en buske full med fjärilslarver och jag kunde inte låta bli att fotografera dem. Jag älskar fjärilar och larverna är ju rätt söta de med.

Nu sitter jag med största kaffekoppen och försöker piggna till lite inför nästa arbetspass. Ikväll börjar jag inte förrän elva så förhoppningsvis går natten fort. Fast den där satans timman mellan två och tre alltså... (ni som har jobbat natt förstår vad jag menar). Hörs imorgon. ♥






Kommentarer
Fröken Ankarstav:

Åh vilka sommarfina tår :) hoppas du haft en bra midsommar! kram

2011-06-28 ♥ 20:58:25
blogg: http://ankarstav.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal