INOMHUSFIKA

skrivet: 2011-06-11 ♥ 15:51:21
Det blev ingen fika på stan. Det var iskallt ute och fullt på varenda fik så vi köpte med oss lite godsaker och åkte hem till vardagsrummet istället. Och vad slår egentligen en kopp kaffe och bageribulle hemma i favoritsoffan? Och dessutom hade jag ju möjligheten att slänga på mig mysbrallor och filt. Nästan en nödvändighet en kall dag som denna.

Men hela vistelsen på stan var inte förgäves (även om vi inte gjorde den där grejen jag hade hoppats på); jag hittade nämligen två par leggings. Bilder kommer i nästa inlägg.








Kommentarer
warnmark -foto & hälsa:

Sv; Åh det luktar så gott moringa :)

2011-06-11 ♥ 16:27:21
blogg: http://warnmark.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal