2011.03.12

skrivet: 2011-03-12 ♥ 09:36:28
När man sitter i soffan med kaffekoppen och tittar på katastrofbilderna från Japan känns ens egna problem inte alls lika stora. Visst, jag åt lite för mycket igår. Typiskt att jag råkade köpa en kjol som visade sig vara lite för stor. Och nej, solen visar sig inte idag heller. Men som tur är blir inte konsekvensen härdsmälta, död eller massförstörelse. Så idag ska jag inte klaga.

Istället säger vi att denna lördagen ska bli jättemysig. Kjolen trycker vi ihop med ett midjeskärp, tacosmagen är ju rätt gullig ändå och solen tittar säkert fram imorgon. Och jag är på bra humör, iklädd min nya kavaj och redo att sticka iväg hemifrån i några timmar för att göra mitt bidrag till en vackrare värld.




Kommentarer
Linda:

Tack :)

2011-03-12 ♥ 10:52:42
blogg: http://lindaedvinsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal