2011.03.14

skrivet: 2011-03-14 ♥ 09:41:35
Usch, vilken hemsk natt. Jag har drömt en så fruktansvärd dröm om att jag (och massa andra människor som skulle på bröllop) blev jagad av minotaurer och andra hemska varelser i ett slott. När jag vaknade till kändes det som att jag hade ont i halsen av allt skrikande i drömmen fast på riktigt. Men nu är jag som tur är vaken och på bra humör även om jag är lite skakad. ;)


Idag ska jag åka en sväng till gymmet och fortsätta studera. Om jag hinner ska jag även börja kika lite i Högskoleprovsboken. Men det verkar så tråkigt så jag skjuter eventuellt upp det tills imorgon. Nu ska jag byta om till träningskläder!




Kommentarer
Monica:

re: han var dunder mysig och hälsar tillbaka ;) det låter inte som någon vidare dröm det där! fy! skönt att vakna upp i verkligheten! <3

2011-03-14 ♥ 10:38:32
blogg: http://manippen.blogg.se/
Anna:

Det är konstigt det där med drömmar, hur otroligt verkliga dom kan kännas! Hoppas att den inte följer dig resten av dagen. Ha en bra dag =)

2011-03-14 ♥ 10:43:14
blogg: http://frutunisien.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal