MITT PÅ DAGEN

skrivet: 2011-03-28 ♥ 17:21:20
Denna veckan är rätt fullspäckad för min del. 1. Jag måste läsa på inför högskoleprovet som är på lördag. Jag kan inte räkna över huvud taget så där har jag en hel del att öva in. 2. Jag måste läsa ryska inför seminariet på torsdag. 3. Viktigt möte imorgon.

Det kanske inte låter så jobbigt men det är tre ganska stora saker vilket gör mig lite stressad men jag ska göra mitt bästa för att inte jobba ihjäl mig.

Så vad händer just nu? Idag har jag suttit med min övningsbok till högskoleprovet och det är minst sagt svårt. Men nu orkar jag verkligen inte tänka i de matematiska banorna mer så nu ska jag fortsätta med ryskan i några timmar. Men först en promenad med min rastlösa hund. Och jag förstår honom - hur kul med en matte som sitter med näsan i böcker hela dagarna?!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal