SATURDAY NIGHT

skrivet: 2011-03-27 ♥ 11:49:35
Det var såklart meningen, men jag hann verkligen inte blogga igår. Helt plötsligt skulle jag åka iväg och möta upp tjejerna för en mysig vinkväll på ett utetälle här i Lidköping. Vi småpratade och hade jättemysigt hela kvällen och planerade lite inför en stor temafest som vi ska ha i slutet på april (som jag btw bara måste börja leta kläder till!). Vid elvatiden blev jag trött och tog på mig kappan och började gå hemåt men så mötte jag ena halvan av grabbgänget som övertalade mig att följa med på en drink på ett annat uteställe. Och för att göra en lång historia kort - efter ett borttappat betalkort, lite moves på dansgolvet till Rihannas S&M och kramkalas var det väldigt skönt att krypa ner under täcket i min egna säng, bredvid min boyfriend. ♥

Nu har jag precis ätit mysfrukost och ska sätta igång med att röja efter min pojkvän som har lämnat ett diskberg till mig. Och därefter måste jag göra något åt vårt grusiga golv. Sedan var tanken att jag skulle lära mig räkna men vi får väl se hur det blir med det. En sak i taget.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal