STACKARS KYCKLING

skrivet: 2011-03-27 ♥ 20:00:12
Stackars min lilla kyckling. Inte tänkte vi på honom när snöstormen drog in över staden. Men som tur är upptäckte Niklas vad som hade hänt ute på balkongen, dock fem timmar försent. Han var alldeles dränkt och full med snö när vi tog in honom. Så nu får han ligga på ett fat i köket och torka till. Och vi håller tummarna för att fjädrarna inte blir förstörda.





Jag är i full gång med macaronbak just nu men tror att det blir pannkaka av alltihop. Tog precis ut dem ur ugnen men konsistensen känns fel. Men det betyder ju i och för sig inte att det blir äckligt... Nu börjar Fenomen på kanal 5 och vi ska äta kvällsmat i vardagsrummet. Mys!

Kommentarer
Anonym:

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 ♥ 21:12:51
Emma:

Å vad gott! hur blev om då? vill ha bilder :) Jag skulle med vilja baka macarons någon gång!



Ha en fin dag!

2011-03-28 ♥ 06:40:06
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal