STRUKTUR

skrivet: 2011-03-07 ♥ 22:27:58
Jisses, vad stressad jag blev precis. Insåg att jag hade väääldigt många bollar i luften på en och samma gång helt plötsligt. Jag har ledigt från ryskan denna veckan men däremot verkar det som om vi ska ha en mellantenta om två-tre veckor och jag ligger ett seminarie back så det är prio 1. Sedan måste jag verkligen börja plugga inför högskoleprovet. Jag kan ju inte räkna för fem öre så några timmar måste ägnas åt detta annars kommer det att gå fullkomligt åt skogen. Och som grädde på moset ska jag söka jobb och högskola, träna, vara flickvän, tjejkompis, matte och kaffedrickande mysdrottning som försöker förvandla en AB Bostäder-lägenhet till ett Shabby Chic-paradis. Gaaahh.

Men nu har jag gjort en lista på allt som jag måste göra och delat in alla punkter i olika dagar som ett litet schema. Så förhoppningsvis kan jag somna gott inatt. Imorgon är det nämligen kära återseenden som står på agendan. Först massa härliga arbetskamrater och på eftermiddagen den bästa av alla! Ja, jag börjar i bekantskapskretsändan. Det är ju ändå den som betyder mest. ♥


Kommentarer
Felicia:

SV: varsegod ^^

Allt bra?<3

2011-03-08 ♥ 01:03:48
blogg: http://flickansblomma.blogg.se/
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Känner så otroligt bra igen mig. Jag blir ofta nuförtiden snurrig och får hjärtklappning av allt jag borde och måste. Har kommit fram till att de stressigaste perioderna, så är man ändå tvungen att prioritera ganska hårt, så tillåt dig någon dag att inte vara världens bästa flickvän - för att hinna få undan något annat som det är bråttom med - eller kaffedrickande mysdrottning. Man kan hinna med det mesta men inte med alltihop hela dagarna varje dag, åtminstone tror jag man går in i väggen då ganska snabbt =/



Bra gjort att du fixat ett schema, det underlättar säkert en hel del! Och glöm inte att unna dig någon stund nu som då du gör något roligt bara för dig själv och kopplar bort allt för en stund, du behöver energi för att orka och vara effektiv! =)

2011-03-08 ♥ 06:11:49
blogg: http://eimk.blogg.se/
Lotta Bratell:

Hej och Tack :o)



Måste säga det samma! Du har lyckats kombinera vardag och lyx på ett bra sätt på din blogg!

Medans jag är mer träning.



Lycka till med ryskan, visst är det kul! Läste det 6 månader i Linköping. Hur kul som helst att kunna lite!

Ha en bra dag/ Lotta

2011-03-08 ♥ 09:29:11
blogg: http://lottabratell.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal